Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
December 7 2019 6 07 /12 /December /2019 12:56

 

Av Stanley Collymore

 

Jeg våknet i morges, kikket ut av soverommet

mittvindu, så at det generelle været fortsatt

varlike elendige i utsiktene som dagen før

og ærlig talt og helst ville gått tilbake til

sengen hvis det enten var mulig eller anbefalt

omhyggelig under omstendighetene for å gjøre

det. Men fornuftig gikk jeg i stedet på do

og der som hver morgen jeg typisk tok j

eg hygienisk inn på megpersonlige

ablusjoner, rett etter som jeg

hadde en langvarig, het

dusj i rolig isolasjon.

 

Så føler du deg uendelig mye bedre som et resultat

av dette grundig en forfriskende vask av meg

selv Jeg deretter automatisk, omhyggelig og

forberedte meg flittig på arbeidsdagen foran

jeg ønsket alt dette, var jeg på sin plass

en velstående mann og ingenting av

dette rutinemessig engasjert i,

hverdagslig hver dag, bærepå

erfaring som ble kalt å

leve ikke en slik prosessuell og

inngripende en del av min

daglige tilværelse som

i årevis, og spesifikt

i alle funksjoner

i hva noen gang yrke

jeg hadde vært

involvert i,

det hadde

blitt.

 

Men hva annet kan en mann som meg

gjøre, ikke sant? Rob en bank og

håper at dommeren og retten i

fellesskap viser mildhet

angående meg? Bli en gigolo, forfør

og forhåpentligvis sjansen til å

gifte seg en velstående enke?

Spill lotteriet og for alltid

forventningsfullt håp

å vinne? Eller velvillig trekker på

skuldrene, godta virkeligheten

av min situasjon og pliktopp-

fyllende tåle hva Jeg gjør.

 

© Stanley V. Collymore

6. desember 2019.

 

 

Forfatterens kommentarer:

Enhver komposisjon er individuell på en eller annen tid føler seg slik, og hvis de er bosatt i Storbritannia hjelper ikke været det minste. Nøkkelen til å ikke bukke under for denne typen mishandling er å gå på angrepet. Se deg kvadratisk i speilet, snarl trassig mot enhver figur av en beseiret eller nederlagsfull person som du ser der, og gå deretter stolt bort som den mesteren du vet innvendig at du er! Prøv det nå, Tiger!

Share this post
Repost0

comments