Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
February 22 2020 6 22 /02 /February /2020 13:14

 

Av Stanley Collymore

 

Sett en sokk i den vil du! For jeg kan knapt høre meg selv

tenk med deg ustanselig å bla på med deg sinnsyk og

høylytt monolog, tilsynelatende for deg men ingen

andre i øreskudd som blir gitt bort som en

samtale. Helt ærlig er jeg ikke minst interessert

i det du sier, mens du er mest irriterende i tillegg til

å gjenta ad nauseum den siste timen nå. Så

hvorfor lar du ikke beleiret mine beleirede ører?

og slutte å fysisk angripe dem med din krasse

dumhet? Gir min hjernen i prosessen det

mye som trengs mulighet til å kreve

på nytt, så vel som opprettholde

sin vante tilregnelighet? Og

hva din dyrebare angår

mobiltelefon med

tvang og skyver den opp

permanent den delen

av kroppen din

hvor heldig-

vis solen

skinner

ikke!

 

© Stanley V. Collymore

22. februar 2020.

 

 

Forfatterens kommentarer:

Mobiltelefoner er som god sex! Fornuftig og ansvarlig overgivet begge deler er helt fantastisk og personlig givende. Brukt fornærmende og ubehagelig uansvarlig er de katastrofale konsekvensene av begge deler forvirrende altfor åpenbare!

Share this post
Repost0

comments